A A A

Regulamin rejestracji internetowej (e-rejestracja)

      

REGULAMIN REJESTRACJI INTERNETOWEJ
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu 
 

  1. Rejestracja internetowa jest udostępniona Pacjentom, którzy złożyli deklarację wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) finansowanej ze środków NFZ w jednej z przychodni ZLA.
  2. Zalogowanie się do systemu rejestracji internetowej odbywa się na stronie internetowej zlaoswiecim.pl (zakładka e-rejestracja) na postawie numeru PESEL i HASŁA DOSTĘPU, które Pacjent otrzyma w przychodni, w której wybrał lekarza POZ.
  3. Do wydania hasła dostępu Pacjent powinien uzupełnić/uaktualnić dane kontaktowe (numer telefonu, adres zamieszkania, e-mail).
  4. Pacjent otrzymuje hasło wygenerowane automatycznie z programu drEryk przez upoważnionego pracownika ZLA.
  5. Zmianę hasła dostępu można dokonać po zalogowaniu do własnego profilu.
  6. Hasło dostępu znane jest wyłącznie Pacjentowi lub Opiekunowi dziecka (do 18 r.ż.).
  7. ZLA nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienie przez Pacjenta hasła dostępu jakiejkolwiek osobie trzeciej lub niewłaściwego zabezpieczenia hasła dostępu do portalu rejestracji on-line przed dostępem jakiejkolwiek osoby trzeciej.
  8. ZLA nie ponosi odpowiedzialności za operacje wykonane przy użyciu indywidualnego hasła dostępu przez osoby trzecie.
  9. Zaplanowanie wizyty za pomocą rejestracji internetowej może dotyczyć tylko osoby zalogowanej.
  10. Rejestracja z zakresie podstawowej opieki zdrowotnej drogą internetową może odbywać się wyłącznie do zadeklarowanego lekarza.
  11. Zalogowanie się do rejestracji internetowej umożliwia zaplanowanie wizyty w przychodni, jej odwołanie, przeglądanie zaplanowanych wizyt i dostępnych terminów.
  12. ZLA udostępnia do rejestracji internetowej ograniczoną liczbę wizyt do poszczególnych lekarzy.
  13. Pacjent korzystający z rejestracji internetowej ma prawo zarejestrować się tylko na jeden termin do danej poradni, kolejna rejestracja internetowa może nastąpić po zrealizowaniu wizyty lub po rezygnacji z wcześniejszej rejestracji.
  14. Informacja o rezygnacji powinna być przekazana najpóźniej na 6 godzin przed terminem wizyty. Rezygnacja odbywa się na stronie rejestracji internetowej.
  15. Pacjent, który nie zrezygnował z wizyty na stronie internetowej i nie przybył na wizytę do poradni, może zostać pozbawiony prawa do rejestracji internetowej na 3 miesiące.
  16. Prawo do rejestracji internetowej może zostać odebrane na skutek nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.
  17. Prawo do rejestracji internetowej może zostać przywrócone po uprzednim skontaktowaniu się z rejestracją w ZLA.
  18. Zasady działania rejestracji internetowej podlegają przepisom prawa o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznym procedurom polityki bezpieczeństwa, obowiązującym w ZLA.
  19. ZLA zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
Klik
 Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka cookies