e-rejestracja

Ważne - zmiana organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych.

- 2020-03-16 13:27:28
Przychodnie rejonowe ZLA Oświęcim aktualnie funkcjonują w oparciu o zmienioną organizację pracy. Podstawą udzielania świadczeń zdrowotnych są porady telefoniczne.
Zmiana organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych w ZLA Oświęcim.
 

Przychodnie rejonowe ZLA Oświęcim aktualnie funkcjonują w oparciu o zmienioną organizację pracy. Podstawą udzielania świadczeń zdrowotnych są porady telefoniczne. Dzięki teleporadzie medycznej można otrzymać:

  • zalecenia,
  • e-zwolnienie,
  • e-receptę,
  • zalecenie osobistej wizyty w przychodni lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.
 

Teleporady medyczne:

  • redukują ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa,
  • umożliwiają izolację osób, które mogą stanowić źródło zakażenia,
  • zmiejszają czas oczekiwania na udzielenie świadczenia zdrowotnego.
 
Nieczynne do odwołania są:
  • poradnie specjalistyczne,
  • poradnie dzieci zdrowych,
  • poradnia medycyny pracy.
 
Badania diagnostyczne (np. USG, RTG, analityka laboratoryjna) wykonywane są tylko u pacjentów z tzw. zleceniem pilnym. Zawieszona jest możliwość rejestracji online.
 
Od wszystkich wchodzących do budynków zbierany jest krótki wywiad, którego celem jest identyfikacja pacjentów z podejrzeniem infekcji koronawirusem. Osoby te proszone są o bezwzględne zaniechanie wizyty w przychodniach, aby nie narażać na zachorowanie innych osób przebywających w budynku.
 
Osoby, u których występuje duszność, gorączka, kaszel proszone są o kontakt:
  • z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną tel. 604 197 624,
  • z NFZtel. 800 190 590 (całodobowa infolinia).
Przejdź do góry
OK
zamknij
 Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka cookies