Ważne - zmiana organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych.
modyfikacja dnia 11 września 2020 r.
Przychodnie rejonowe ZLA Oświęcim aktualnie funkcjonują w oparciu o zmienioną organizację pracy. Podstawą udzielania świadczeń zdrowotnych są porady telefoniczne.
Warunki udzielania teleporad
a także o możliwości założenia przez pacjenta Internetowego Konta Pacjenta.
|
Zmiana organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych w ZLA Oświęcim.
Przychodnie rejonowe ZLA Oświęcim aktualnie funkcjonują w oparciu o zmienioną organizację pracy. Podstawą udzielania świadczeń zdrowotnych są porady telefoniczne. Dzięki teleporadzie medycznej można otrzymać:
- zalecenia,
- e-zwolnienie,
- e-receptę,
- zalecenie osobistej wizyty w przychodni lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.
Teleporady medyczne:
- redukują ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa,
- umożliwiają izolację osób, które mogą stanowić źródło zakażenia,
- zmiejszają czas oczekiwania na udzielenie świadczenia zdrowotnego.
Aktualnie zawieszona jest możliwość rejestracji online.
Od wszystkich wchodzących do budynków zbierany jest krótki wywiad, którego celem jest identyfikacja pacjentów z podejrzeniem infekcji koronawirusem. Osoby te proszone są o zaniechanie wizyty w przychodniach, aby nie narażać na zachorowanie innych osób przebywających w budynku.
Osoby, u których występują objawy mogące świadczyć o infekcji koronawirusem proszone są o kontakt:
Od wszystkich wchodzących do budynków zbierany jest krótki wywiad, którego celem jest identyfikacja pacjentów z podejrzeniem infekcji koronawirusem. Osoby te proszone są o zaniechanie wizyty w przychodniach, aby nie narażać na zachorowanie innych osób przebywających w budynku.
Osoby, u których występują objawy mogące świadczyć o infekcji koronawirusem proszone są o kontakt:
- z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną tel. 604 197 624,
- z NFZ tel. 800 190 590 (całodobowa infolinia).