Regulamin rejestracji internetowej (e-rejestracja)
REGULAMIN REJESTRACJI INTERNETOWEJ
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu
- Rejestracja internetowa jest udostępniona Pacjentom, którzy złożyli deklarację wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) finansowanej ze środków NFZ w jednej z przychodni ZLA Oświęcim.
- Zalogowanie się do systemu rejestracji internetowej odbywa się na stronie internetowej zlaoswiecim.pl (zakładka e-rejestracja) na postawie numeru PESEL i HASŁA DOSTĘPU, które Pacjent otrzyma w przychodni, w której wybrał lekarza POZ.
- Do wydania hasła dostępu Pacjent powinien uzupełnić/uaktualnić dane kontaktowe (numer telefonu, adres zamieszkania, e-mail).
- Pacjent otrzymuje hasło wygenerowane automatycznie z programu drEryk przez upoważnionego pracownika ZLA Oświęcim.
- Zmianę hasła dostępu można dokonać po zalogowaniu do własnego profilu.
- Hasło dostępu znane jest wyłącznie Pacjentowi lub Opiekunowi dziecka (do 18 r.ż.).
- ZLA Oświęcim nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienie przez Pacjenta hasła dostępu jakiejkolwiek osobie trzeciej lub niewłaściwego zabezpieczenia hasła dostępu do portalu rejestracji on-line przed dostępem jakiejkolwiek osoby trzeciej.
- ZLA Oświęcim nie ponosi odpowiedzialności za operacje wykonane przy użyciu indywidualnego hasła dostępu przez osoby trzecie.
- Zaplanowanie wizyty za pomocą rejestracji internetowej może dotyczyć tylko osoby zalogowanej.
- Rejestracja z zakresie podstawowej opieki zdrowotnej drogą internetową może odbywać się wyłącznie do zadeklarowanego lekarza.
- Zalogowanie się do rejestracji internetowej umożliwia zaplanowanie wizyty w przychodni, jej odwołanie, przeglądanie zaplanowanych wizyt i dostępnych terminów.
- ZLA Oświęcim udostępnia do rejestracji internetowej ograniczoną liczbę wizyt do poszczególnych lekarzy.
- Pacjent korzystający z rejestracji internetowej ma prawo zarejestrować się tylko na jeden termin do danej poradni, kolejna rejestracja internetowa może nastąpić po zrealizowaniu wizyty lub po rezygnacji z wcześniejszej rejestracji.
- Informacja o rezygnacji powinna być przekazana najpóźniej na 6 godzin przed terminem wizyty. Rezygnacja odbywa się na stronie rejestracji internetowej.
- Pacjent, który nie zrezygnował z wizyty na stronie internetowej i nie przybył na wizytę do poradni, może zostać pozbawiony prawa do rejestracji internetowej na 3 miesiące.
- Prawo do rejestracji internetowej może zostać odebrane na skutek nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.
- Prawo do rejestracji internetowej może zostać przywrócone po uprzednim skontaktowaniu się z rejestracją w ZLA Oświęcim.
- Zasady działania rejestracji internetowej podlegają przepisom prawa o ochronie danych osobowych oraz wewnętrznym procedurom polityki bezpieczeństwa, obowiązującym w ZLA Oświęcim.
- ZLA Oświęcim zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.